Soluția oferită 

Optimoo a fost gândit în mod special pentru a simplifica activitățile de HR din companiile medii și mari. Spre deosebire de alte soluții similare de pe piață, acesta se adaptează la sistemul pe care compania ta îl folosește deja și îți oferă date, rapoarte și analize personalizabile, care te vor ajuta în luarea celor mai bune decizii de management și HR.

Pentru responsabili HR

Optimoo eliberează în medie 30-40 de ore lunar din timpul responsabililor HR.

Ai acces în timp real la date complexe și complete, eficientizând operațiunile HR.

Elimină hârtiile și rapoartele întocmite manual prin digitalizarea asigurată de Optimoo.

Pentru manageri

Ca partener nu primești ceea ce știe Optimoo, ci Optimoo oferă ceea ce are nevoie firma ta.

Oferă date relevante care te ajută să iei deciziile necesare pentru a crește performanța angajaților.

Transparența asigurată contribuie la îmbunătățirea relației angajat-angajator.

Pentru responsabili IT

Sistemul funcționează din cloud, fără a perturba alte sisteme existente deja în companie.

Terminalele Info-Chioșc se pot instala ușor și rapid, fără cabluri sau alte modificări în infrastructură.

Dezvoltatorii experimentați oferă suport continuu și prompt.

Pentru contabili

Ai la dispoziție date exacte și complete despre activitatea angajaților.

Obții rapoarte pe care le poți transfera direct în salarizare, fără a mai fi nevoie de calcule, hârtii și raportări manuale.

Cu Optimoo ai mai puține hârtii pe birou, mai puține calcule de făcut și mai mult timp pentru sarcinile care contează.

Pentru companie

Optimoo este dezvoltat și perfecționat continuu în România, de către oameni experimentați.

Este mâna dreaptă a responsabililor cu gestionarea resurselor umane, ajutându-i să fie mai productivi și mai flexibili, luând deciziile de HR potrivite și economisind timp în activitatea zilnică.

Suportul oferit este întotdeauna prezent și uman, asigurând o funcționare fără întreruperi.