Softul Optimoo, dezvoltat continuu pe baza feedback-urilor primite de la clienți

Părintele marketingului modern, Philip Kotler, spunea că ”Cea mai bună reclamă este reclama pe care o fac clienții mulțumiți”. Unul dintre elementele cheie ale succesului unei afaceri îl reprezintă satisfacția clientului.

Clienții satisfăcuți pot ajuta compania să se dezvolte. Produsele și serviciile oferite de o companie sunt evaluate de clienți care pot oferi feedbackuri. Trebuie ținut cont de aceste feedback-uri deoarece în acest fel sunt identificate oportunități de îmbunătățire ale produselor și serviciilor,

Feedback-ul de la client este important pentru un business deoarece ajută la îmbunătățirea afacerii fiind o bază solidă a deciziilor ce trebuie luate și este modalitatea cea mai directă prin care se poate afla satisfacția clienților.

Există mai multe metode de îmbunătățire a afacerii pe baza feedback-urilor de la clienți.

Sondajul – poate fi realizat fizic sau online cu ajutorul formularelor Google.

Interviul – trebuie planificat, realizat față în față și bine pregătit.

Plângerea clientului – atunci când clientul nu este mulțumit de produsul/serviciul furnizat, pe motiv că nu respectă standardele definite, este posibil să recurgă la reclamații. Dacă se ia act de problemele semnalate și se trece la remedierea lor atunci acest feedback poate veni în ajutorul afacerii.

Așadar, colectarea tuturor datelor, identificarea problemelor, realizarea unui plan pentru remedierea sau îmbunătățirea aspectelor semnalate și verificarea efectului imediat al măsurilor luate înainte de a le pune în practică poate fi de folos în drumul spre succes al afacerii.

Optimoo, un răspuns la problemele antreprenorilor

Pentru noi, drumul spre succes înseamnă dezvoltarea softului Optimoo, un instrument care trebuie să vină în ajutorul clienților. De aceea, încercăm continuu să-l dezvoltăm și în funcție de feedback-ul oferit de client și de necesitățile lui.

Am început prin a oferi clientului oportunitatea utilizării unui soft simplu de instalat, fără cablări, un sistem monitorizat 24 de ore din 24, cu îmbunătățiri ce sunt aduse automat, iar problemele sunt rezolvate imediat. Folosind Optimoo, printr-o aplicație IOS și Android se poate avea acces în timp real la urmărirea pontajului angajaților, cu generarea de date și statistici instant ale orelor lucrate, pauzelor și orelor suplimentare, managementul concediilor și zilelor libere, evaluarea angajaților. Acesta este nivelul Basic, disponibil gratuit. Dar nu ne-am oprit aici ci vom trece la nivelele următoare, Expert și Carieră, unde sistemul aduce în plus monitorizarea unui orar cu trei schimburi, schimbul de noapte, cerere concedii și flux de aprobare, până la rapoarte de performanță ale angajaților pe baza evaluărilor și plan de formare profesională. Aceste două niveluri vor fi disponibile doar din luna iulie 2020. Îmbunătățirile au fost aduse pe baza recomandărilor clienților și așteptăm în continuare feedback-uri astfel încât să oferim un produs care să îndeplinească și cele mai extravagante cerințe.